Vacancy announcement
The American University of Cyprus is receiving applications for a Part–time Librarian position.
Position Details:
- Job Title: Part-time Librarian
- Contract Type: Part-time
- Location: American University of Cyprus, Larnaca, Cyprus
Qualifications and Requirements:
- Bachelor’s or Master’s degree in Library Science or a related field
- Demonstrated expertise in library services, information retrieval, and research assistance
- Proven record of providing excellent library services and support to academic communities
- Strong communication skills and the ability to assist and guide students and faculty
- Active engagement in professional development and a commitment to contributing to the academic community
Responsibilities:
- Manage and organize library resources within the University
- Assist students and faculty in research, information retrieval, and academic resource utilization
- Develop and maintain library collections relevant to the needs of the University
- Collaborate with faculty to integrate information literacy into the curriculum
- Participate in library outreach and educational programs
- Provide guidance on the use of digital resources and technology within the library
Please send your curriculum vitae (CV) and a cover letter describing your experience and interest in the position by email to [email protected].
Only shortlisted candidates will be contacted. Please contact the Human Resources Department for any questions you may have.
Ανακοίνωση κενής θέσης
Το American University of Cyprus δέχεται αιτήσεις για μια θέση Βιβλιοθηκονόμου μερικής απασχόλησης.
Λεπτομέρειες θέσης:
Τίτλος Θέσης : Βιβλιοθηκονόμος (Μερικής Απασχόλησης)
Τύπος Σύμβασης: Μερικής απασχόλησης
Τοποθεσία: Λάρνακα, Κύπρος
Προσόντα και απαιτήσεις:
- Πτυχίο Bachelor ή Master στη βιβλιοθηκονομία ή σε συναφές πεδίο
- Αποδεδειγμένη εμπειρία στις υπηρεσίες βιβλιοθήκης, στην ανάκτηση πληροφοριών και στην υποστήριξη έρευνας
- Αποδεδειγμένο ιστορικό παροχής άριστων υπηρεσιών βιβλιοθήκης και υποστήριξης σε ακαδημαϊκές κοινότητες
- Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα να βοηθά και να καθοδηγεί φοιτητές και διδάσκοντες
- Ενεργή συμμετοχή στην επαγγελματική ανάπτυξη και δέσμευση για συνεισφορά στην ακαδημαϊκή κοινότητα
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση και οργάνωση των πόρων της βιβλιοθήκης στο πλαίσιο του Πανεπιστημίου
- Υποστήριξη φοιτητών και διδασκόντων στην έρευνα, την αναζήτηση πληροφοριών και τη χρήση ακαδημαϊκών πόρων
- Ανάπτυξη και διατήρηση συλλογών βιβλιοθήκης που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Πανεπιστημίου
- Συνεργασία με το διδακτικό προσωπικό για την ενσωμάτωση της πληροφοριακής παιδείας στο πρόγραμμα σπουδών
- Συμμετοχή σε προγράμματα προβολής και εκπαίδευσης της βιβλιοθήκης
- Παροχή καθοδήγησης σχετικά με τη χρήση ψηφιακών πόρων και τεχνολογίας στη βιβλιοθήκη
Παρακαλούμε στείλτε το βιογραφικό σας (CV) και ένα συνοδευτικό γράμμα που περιγράφει τη διδακτική και επαγγελματική σας εμπειρία με email στο [email protected].
Θα επικοινωνήσουμε μόνο με τους επιλεγμένους υποψηφίους για συνέντευξη. Για οποιεσδήποτε απορίες ή ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού στο [email protected].